tirsdag 9. februar 2010

må skryte litt.....

Føler litt for å skryte av mitt første og hittil mitt eneste strikkeprosjekt! en tunika til ei jente på 2 år...har laget trykknapper og bare festet de lilla knappene som pynt slik at Signe kan bruke den nå også (som kjole vell å merke). God og varm kjole i vinterkulda i sandnes smart superwash garn. Har også starten med en ny tunika med flettemønster i str 4 år, så jeg har heldigvis god tid på meg, da dette var litt mer komplisert for meg.

Endelig i dag ble det skikkelig vinter igjen da gradstokken krøp nedover. Syntes det var litt tungt å trille ute i går i snødræv på gangfelt som ikke var brøytet! men det var friskt! Det viktigste var jo at Signe hadde det varmt og godt nede i vogna (og jeg fikk trimma meg litt). Va passer ikke bedre enn med et stemningsbilder fra en kald vinterdag?

1 kommentar:

  1. Så nydelig tunikaen e! Du e så flink, Marianne :) Håpe det går bra med fletteprosjektet ditt og.

    SvarSlett